marți, 26 octombrie 2010

Memories, important yesterdays were once todays.


LEAPSA! Luata de la Titiritit(Anca).

1. Cat face 1 la puterea ta?
Pai din cate imi aduc aminte 1 la orice putere e 1. Dar puterea mea nu exista, 1 la puterea 0 e tot la 1, puterea mentala depaseste n-ul de la infinit dec in cocluzie , unu pe langa puterea de rezistenta. Da, nu ati inteles.

2. Numele tau de extaterestru.
Ah intotdeauna am vrut sa fiu un exstraterestru si sa ma cheme "Rdsfkdsaafs" pentru ca suna asa de imbarligat si de extraterestru.

3. De ce naiba raspunzi la intrebarea asta?
Nu raspund, defapt pentru ca sa scriu ceva pe blog. Si pentru ca vreau sa ma dau mare cu noua mea tema care apropo, e baza.

4. Tu in mijlocul balantei dintre tehnologie si simplitate, pe cine ai lasa sa cada in neant?Daca te dai jos pica amandoua.
Sincer sunt obsedat de tehnologie, desi mi-as dori atat de mult si simplitatea uneori. Insa cred ca as impinge inspre simplitate sa cada pentru ca sunt mult prea dependent de zilele noastre. Defapt o sa raspund mai departe pentru ca are legatura cu ce voiam sa scriu aici.

5. Esti in trecut, afli ca in viitor este tehnologia atat de interesanta, totusi nu-ti poti lua persoanele cu tine. Ce faci?
As ramane cu siguranta la mine in viata mea simpla, pentru ca familia e mai importanta decat orice pana la urma, nu poti fi fericit cu cei mai multi bani din lumea daca nu ai pe cineva sa te iubeasca.

Mai tarziu partea a 2-a a Leapsei.
I'm your, Rares.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu