duminică, 17 octombrie 2010

Ce naiba, de ce naiba?


Sincer, stiu ca am innebunit, stiu ca nu am mai intrat pe blog din vara, din iulie si probabil ca nimeni nu il mai citeste, dar m-am intors. Viata mea a prins radacini diferite, ideile imi vin ma ciudat in cap si paraca nu ma mai pot concentra la nimic. Ascult in surdina melodiile si imi vine sa ma dau cu tot corpul de pereti cand ma gandesc ca maine trebuie sa ma trezesc de dimineata si ca trebuie sa invat sau ca trebuie sa fac niste tampite de fise.
Si totusi, de ce avem nevoie de blog? Poate pentru ca sufletele noastre cer sa ne postam un portativ de sentimente, si indiferent de cat de multa lume il vede, tot o sa intram pe el sa mai scriem ce ne intereseaza sau nu. Blogareala e ceva la moda acum, si cred ca o sa mai fie ceva timp, asa ca a venit si Rares inapoi de unde a plecat sa va salute si sa va aduca aminte cine este si ce naiba cauta pe lumea asta.
Ce naiba caut pe lumea asta?
Grea intrebare, probabil ca trebuia sa apara cineva si cu sentimentele mele, si poate am dat o proba de plictiseala, sau o proba de nebunie, sa mai fie cineva si nebun pe lumea asta, sau poate o proba de lasitate sau poate o proba de curaj sau poate nu a fost nicio proba si doar scriu eu aici sa ma aflu in treaba. Ma aflu in treaba, asta e clar. :)
De ce naiba postez acum?
Pentru ca trebuie sa ma descarc undeva, si imi place sa incurc in mine sentimentele si sa le descurc cu o tastatura indiferenta, da probabil ca nu sunt normal sau probabil ca eu nu ma consider normal, dar stiti ceva: Eu sunt eu si voi fi eu pana la sfarsitul in care eu nu mai sunt eu.

Back, Rares.

3 comentarii:

  1. Ahh chiar uitasem cum scrii:X

    ma bucur ca ai revenit printre noi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi Aliuna >:D<
    a doua propozitie a sunat de parca am inviat din morti :))

    RăspundețiȘtergere
  3. sper sa te tii de blog :D mie imi place sa citesc ce scrii :)

    RăspundețiȘtergere