luni, 18 octombrie 2010

Are you happy?


Am stat un minut si cateva secunde sa ma gandesc despre ce sa scriu. Oare sa scriu despre ceva banal gen viata mea pe dinafara sau ceva interesant gen palavragelile mele filosofice, da nu am am ales niciuna. Am ales sa tratez o intrebare la care stiu ca multi dintre noi nu putem raspunde.
Ce ne spune DEX-ul despre fericire?
FERICÍRE, fericiri, s. f. Stare de mulțumire sufletească intensă și deplină. ◊ Loc. adv. Din fericire = printr-un concurs de împrejurări favorabile.
Mie mi se pare o definitie anosta si plina de non-sens pentru ca eu vad fericirea ca pe ceva constant, nu sunt fericit daca ma apuc de ras ca am luat o nota mica, e doar o aparenta tampita. Da alt subiect, aparentele sunt parte din viata noastra mai mult decat e fericirea, probabil unii o sa spuna "Eu sunt o persoana fericita", dar dupa intrebarile mele de mai jos poate ca iti vei da seama de adevar. Daca raspunzi cu DA la toate intrebarile de jos esti o persoana fericita, daca raspunzi cu NU la toate esti o persoana trista.
1. Te consideri fericit?
2. Poti plange si intr-un minut sa razi cu lacrimi de fericire?
3. Poti sta linistit ca nimic neastept sau terorizant se va intampla curand?
4. Consideri viata ta fericita?
5. Esti fericit?

Da, e aberant sa crezi ca esti fericit, dar eu as prefera sa ma vad aparent fericit decat sa vad realitatea cruda. Si acum sunt incantat ca am fost in stare sa scriu ceva pe blog, dar o sa treaca si tot stiu ca o sa vina si lacrimi de tristete, pentru ca asta e viata, asta e ceea ce traim, nu traim perfectiuni sau imperfectiuni, traim ce trebuie.
Eu, eu nu sunt fericit pentru ca am descoperit foarte usor imperfectiunile din stratul de otel din fata mea si parca acum il vad ca un strat de plastic, haideti stiu ca fiecare se va gandi acum la ce strat are in fata lui, eu nu va pun sa scrieti metale, va pun sa scrieti ceva in mintea voastra. Si asta sunat MAD.

Totusi, tu esti fericit?
Rares.

2 comentarii: