vineri, 22 octombrie 2010

Post scriptum sau PS


Da, stiu ca ieri nu am postat nimic, insa azi o sa postez de doua ori, pentru ca sa recuperez o zi. Data trecuta am vorbit despre un serial si o sa mai fac acest lucru dar acum mi-ar placea sa revenim la nebuniile interioare ale mele, framantari ascunse si orice altceva v-ati astepta de la mine. Am o groaza de idei de blog, acest post este un fel de PS adaugat in plus pe langa celelalte teme.
Unu la mana, toata lumea are impresia ca PS-ul asta e ori "pe scurt" ori "pssss" ca o interjectie, nu nu e vorba despre asa ceva si sper sa nu mai aud greselile astea stupide, e de bun simt sa stim ca PS inseamna POST SCRIPTUM, nu altceva. Acest cuvant latin s-a pastrat de mult timp si mai multe generatii l-au folosit, se obisnuieste sa se adauge in general la orice scrisoare atunci cand uiti ceva sau cand vrei sa ascunzi defapt mesajul scrisorii in spatele acelui PS, care apropo nu vine de la Photoshop cum mi-a zis un coleg. Aiurea.
As vrea sa va las de data asta tot o poezie, pusa intr-un PS in sufletul meu.

Sclipiri de ploaie

Iar plouă, văzduh de nori învineţiţi
Şi geamuri răzbite-n cristale-ascuţite,
Deşerturi de apă pe umeri loviţi
Ne cheamă spre zâmbete de infern
Tu pleci c-umbrela pe suflet etern.

Aluneci şi tu şi ploaia şi neaua
Te-ascunzi de molecule de dor
Mi-e frică să m-ascund într-un nor
Pentru că nu m-ai găsi
Şi nu vreau să mor călător.

Şi tu tot fugi, sclipire de ploaie!


I'm yours, Rares.

3 comentarii:

  1. Ha-ha. Eu nu am auzit pe nimeni (thank God!) care sa-mi spuna ca PS inseamna Photoshop :)). Dar cred ca nu s-a inteles bine ca prescurtarea e "P.S.", nu "PS", asa ca poate asta e motivul.
    In fine, sper sa nu aud nici eu :)).

    Imi place poezia ta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. To Cris: eu iniţial am crezut că e vorba despre Photoshop, nu despre Post Scriptum. my bad.
    P.S. Genială chestie cu "moleculele de dor"

    RăspundețiȘtergere