luni, 6 decembrie 2010

Poker Joker I


Da, m-am intors dupa o gramada de timp, nu?
M-am gandit sa incep o noua rubrica pe blog si anume :Poker Joker unde o sa raspund la intrebarile voastre si voi face anumite teste pentru a ma cunoaste mai bine.

1. Ti-ai dorit vreodata sa fii altfel?
Da, mi-am dorit sa fiu chiar si o alta persoana din cauza lumii asteia in care traiesc. Dar pana la urma tot vine ceva fericit in mine, pana la urma tot apare un colt de zambet. Nu mi-as dori sa fiu altfel defapt, ma multumesc cu mine.

2. Serial/Desen animat preferat?
Imi plac mai multe seriale printre care: The vampire Diaries, True Blood, Gossip Girl, Kyle XY, Glee etc, preferatul mai nou este Gossip Girl. Iubesc Life with Louie, mi se pare cel mai reusit desen animat din lume.

3. De ce raspunzi la intrebari despre tine?
Sa le arat tuturor cine sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu