marți, 22 iunie 2010

Leapsa...




Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Sa ma pimb pe strazile Parisului cu o sticla de Cola in mana si cu propria-mi tristete.

Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Mi-as cumpara tot ce vreau cu banii mei. Mi-as face toate placerile, as implora familia sa ma lase sa ma duc pe toate continentele si as bea Nestea pana m-as inneca.

Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Probabil. Mi-as face toate placerile si as da la familie si as dona un picut astfel incat sa ajung sa imi asigur o viata normala cel putin.

Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
Titlul "Al 5-lea clasic roman, Rares castiga premiul Nobel pentru literatura" Mda, aberatia si visele nu sunt ceva atat si atat de rau.

Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Ca undeva ma vor pastra in suflet si vor incerca sa nu-mi pateze mormantul cu lacrimi amare si sa ma tina minte ca intotdeauna, acelasi eu.

Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
"Eu. O zi din an am iubit, o zi din an am zambit iar la an bisect o zi am fost prea fericit, iar restul am plans de dor nebun."

Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare
?
Profesor de romana sau om de afaceri. Imi retrag cat se poate de tare cuvintele.

Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
As incerca sa zbor.

Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Ca am fost cel mai tare .

Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
1. Cate lacrimi ai indurat pana acum?
2. Cum sa-i impiedic pe oamenii dragi sa moara?
3. Ai iubit vreodata?


Ce sentimente vrei sa le transmiti celorlalti?
Ca unii din ei sunt cei care m-au facut sa pot trece peste orice, chiar si peste un munte de suferinta.

Cum vrei sa transmiti ceea ce simti?
Cuvinte, lacrimi si fapte.

Cum te manifesti in prezenta EI?
Ea e nimicul, nicicum deci.

Ce stil de muzica preferi?
Rock, nu rock hard si eventual cate un pop. Urasc manelele, muzica populara, rapul si hip-hopul.

Cand ai vrea sa te casatoresti?
Cand voi gasi persoana perfecta, atfel prefer sa nu fac asta?

Cum te`ai nascut(putina imaginatie,te rog!)?
La 0 ani si o secunda, din moartea unui om am reusit sa visez viata. Insa pana si in ziua de azi am aceeasi dilema: De ce?

Cum iti doresti sa mori?
De ras. De zambete fortate, de bucurie prea mare.

Pe cine iubesti?
Pe cine merita.

Versurile preferate?
Do you know what's worth fighting for
When it's not worth dying for?
Does it take you breath away
And you feel yourself suffocating?
Does the pain weight out the pride?
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?
You're in ruins



Scrii poezii?
Da. Uneori cand am chef .

Ne poti arata si noua talentul tau?
10 ani un suflet s-a metamorfozat in mine, alti 10 ani a plans si s-a aruncat in sangele negru de demon. Insa nu sunt demonul crescut din om, sunt demonul crescut din fantoma sufletului tau, ascuns in mii de lacrimi false.

Acum,o intrebare mai...personala,ca sa zic asa.Ai vrut vreodata sa te sinucizi?
Da. No comment.

Cat fac 1+1?
2 minusuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu