duminică, 6 iunie 2010

Înapoi pe pământ...


Am revenit pe pamant. Cel putin pe pamantul jurnalelor m-am intors chiar daca nu stiu cat de activ o sa fiu sau cat de detaliat voi scrie. Sunt acelasi Rares ca intotdeauna, poate cu o lipsa de umor in mine pentru ca nu il mai percep decat pe cel negru. Am fugit de tot si de toate cat am putut dar nu pot evita viata, trebuie traita uneori de pe o zi pe alta, trebuie ignorat locul tau in lume, trebuie ignorate persoanele ce plang in jurul tau. Uneori trebuie sa fii doar tu ci persoana ta intr-un univers de lacrimi. Si asta te descarca.
Am dansat 15 ani de viata, acum am rigiditatea tristetii.
Sunt racit al naibii de tare. Si nu vreau sa ma duc la medic. Nu am chef sa ma intrebe cum ma simt si sa urle la mine ca iarasi nu mananc nimic si sunt anemic. Iau o gramada de medicamente. Sper sa-mi treaca..

Rares.
Cam atat pentru azi
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu