marți, 8 iunie 2010

La 7 dimineata...


M-am trezit azi la 7 din cauza fetelor ce urlau: "Vai, cum sa-mi pun rochia?" "Rares sa aduci neaparat aparatul de fotografiat si sa ma prinzi bine" eu la toate intrebarile raspundeam cu "Aha. Mihi" si asa mai departe. M-am enervat si m-am trezit sa ma gandesc cu ce sa ma imbrac la festivitatea de azi si nu mi-am gasit pantalonii numai dupa jumatate de ora. La televizor apar 31 de grade Celsius. Deci bucurati-va copii ca vine vara si cu ea vacanta. O...


Am ajuns la concluzia ca imi place sa scriu zilnic pe blog chiar daca stiu ca nu il urmareste nimeni in mod special, imi place sa ma descarc, sa scriu ce am facut pentru ca nu am cu cine povesti despre mine. Si totusi ma gandesc ca trebuie sa ma ocup si de viata mea, sanatatea si toate celelalte. Am impresia ca nu rezist caldurii prea mult, mi-e dor deja de ploaie desi nu o vreau inca. Vreau temperaturi mai scazute, sub 30 totusi ca nu vreau sa ma sufoc!

Incep sa ma reocup de grafica in Ps calumea. Cred ca incep sa prind un stil, trebuie doar sa invat sa le dau o calitate mai una pozelor, cu sharpen nu ajuta asa mult dar ma interesez eu.
Despre mine trebuie sa stiti ca niciodata nu sunt multumit de nicio lucrare in ps sau vreo proza, un fan-fiction numai dupa 2 ani cand zic "Vai ce minte aveam" de aceea mi-e asa groaza sa mai scriu pentru ca stiu ca o sa sterg de vreo 3 ori pana imi piere cheful de scris.

True blood apare pe 13 luna asta deci curand revin si la seriale probabil, da speram ca nu o sa asteptam

Stiti si voi cine e,
Rares.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu