marți, 8 iunie 2010

Si zilele trec...


M-am lovit de multa lume, numai de oameni nebuni nu...
Astazi, am ajutat cu decoratiunile la scoala si am fost cu F&S la mall, cam ca de obicei. F&S - doi prieteni destul de buni.
Cred ca o sa ma joc pe pc pana vine Adela acasa sa stau pe capul ei. Se pensioneaza profesoara de franceza, e chiar trist ca profesoara mea preferata pleaca si raman cu aceeasi plictisitori. Da, media 10 nu a fost asa de greu de obtinut, in 5-8 la matematica era greu dar la filo matematica e ca si geografia de gimnaziu, daca iti pasa putin iei media 10.

Vara se apropie tot mai tare. Pe 22 e oficial prima zi de vara, si imi doresc sa fie, sa simt si eu vacanta. Pe 22 e si ziua lui varumio si e si inca ceva... dureros...
Am mancat piersici, mi-era dor de gustul ala dulce si bun. Baa, e cea mai ciudata durere, zici ca am apendicita da nu e apendicita. Ma dispera.
30 se zile calendaristice pana din 17, unchiumeo nu mai are carnet, si e vina mea. Sa fie oare vina mea ca nu era atent la drum si imi facea morala? Sa fie, sa fie? Totusi nu mai suntem certat, nu mai conteaaza.

Ma joc un pic pe net, lucrez ceva in ps si vine Adela acasa intre timp sa povestim. Poate vine si cu Tavy.

PS: Obisnuiti-va cu numele: Adela sau Lily- verisoarele cu care stau, Tavy - Bff of Adela, F&S am explicat.

Acelasi
Rares.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu