luni, 17 august 2009

Vreau sa fiu mereu copil!

Leaga-ti esarfa la ochi, nu te uita! Spune-mi daca vezi, incearca sa nu ma minti doar de dragul de a castiga, fi corect! Fugi dupa mine, sunt aici! Ba nu, sunt aici!
Ascunde-te pana numar eu la 10. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,1o. Te gasesc eu cumva si candva! Te-am vazut prea repede! Nu te-ai putut ascunde! Off acum tu trebuie sa ma cauti! Tu nu ma vei gasi!
Numara pana la 10 si apoi prinde-ma. Prin imprejurimi ma voi deplasa pentru a reusi sa scap, dar tu trebuie sa ma prinzi repede. Hopa, m-ai prins, te iubesc!
Nu mai plange, sufletul tau e la fel, doar zambetul si infatisarea ti s-au schimbat. Acum ai zambetul mai aspru si mai nervos.l Nu il mai ai pe cel dulce si iubitor de care nu scapai.
Vreau sa fiu din nou ceea ce-am fost! Vreau sa ma iei in brate si sa-mi spui ca anii nu au trecut! Vreau sa fiu mereu copil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu