marți, 18 august 2009

Ne distram cu usernameuri!

Vreau sa va povestesc de multitudinea de username-uri pe care le-am avut pe forumuri. Sunt un mare pradator de username-uri si le caut pe cele mai bune asa ca va voi explic rand pe rand de ce le-am ales desi la majoritatea e la fel.
Rares- e evident ca la inceput trebuia sa vin cu ceva simplu, numele meu; mi-a placut si inca imi place la nebunie numele meu asa ca acest username va fi in totdeauna o optiune
Serar. - si aceasta mi se pare unul foarte bun; numele meu inversat suna destul de bine avand in vedere ca eu il citesc cu s nu cu ş ( stiu sa folosesc diacritice dar mi-e lene)
MyChemicalRomance- trupa e de vina
*Cause you're my drug*- asta pentru ca eram obsedat de termenul "drog" (Stati linistiti nu ma droghez, se trage de la heroina lui Edward)
Killin Moulin Rouge - pentru ca am eu ceva cu localul ala, nu-l suport
Angell Malffoy - Hp e devina nu eu , pe el sa il intrebati de ce am avut un username asa strange
Slytherin. - iarasi e de vina Hp, ce crud e Hp asta
?Angell's Bloody Day - aici e pur si simplu vorba de dispozitia pe care o aveam pe atunci..nu ca acum ar fi foarte diferita dar sa zicem...
Fancy underwear. - de la Victoria's Secrets :> si mi-a placut mult cum suna..era haios si mi se potrivea
si acum pe forumul la care tin cel mai mult (funny-fantasy) am ceea ce am si pe acest blog
?Felix Felicis
Da stiti si voi..si scrie peste tot.
I need my Felix felicis!

4 comentarii:

  1. Ai uitat de 333 Half Evil :-L lasa, te tin eu minte... =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ala nu l-am inventat eu :> tu l-ai inventat :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Felix Felicis imi place cel mai mult.
    si eu is semi-fana HP. si faza cu Felixu mi-a super placut. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Puteai să-l pui şi pe ăla, credeai că mă supăr, sau ce ? =))
    Ideea lui nici măcar nu-mi aparţine în totalitate, mi-a venit după comentariul unui coleg de-al verişorului meu.

    RăspundețiȘtergere