joi, 20 august 2009

Melodii de care nu ma satur...

4 melodii pe moment care imi plac
Paramore- Decode
pentru ca - are legatura cu twilight si imi place cum canta hayley

Paramore-decode
Asculta mai multe audio Muzica
Lady gaga - Paparazzi
pentru ca- mi se pare cea mai reusita melodie a ei de departe

Lady Gaga - Paparazzi
Asculta mai multe audio Muzica
La roux- In for the kill
Pentru ca - desi urasc vocea ei imi place cum suna melodia

La Roux - In for the kill
Asculta mai multe audio Muzica
Pitbull- I know you want me
Pentru ca - pur si simplu o ador din cauza sunetului si limbii :x
One two three four .. woo hoooo

Pitbull - I Know You Want Me
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. Da, da, mă bucur că te-ai "îmbolnăvit" şi tu cu La Roux şi că nu mai zici că-i urâtă şi că are voce oribilă.
    Paparazzi e genială :x .
    Vai de mine, îţi place I know you want me ? Şi mie... dar nu mai spune nimănui ! Defapt, mai mult mă obsedează, e obsedantă rău melodia asta !
    I know you want me, you know I want cha... one, two, three, four, uno, dois, tres, quatro...

    RăspundețiȘtergere