marți, 18 august 2009

Ma consider un poet de top!Sau nu?

Da se pare ca am si eu niste pitici pe creier si scriu poezii. Nu o sa va placa dar trebuie sa o pun , e tot parte din viata mea aberanta.
Iubire-n vant

Un vis prelins in soapte-amare
Imi animeaza somnul cel hain
Te mai intorci tu maine, oare?
Sau ma ranesti din nou,
Plecand ca un strain.

Mi-ai spus s-arunc iubirea
Sa ajunga-n cel mai adanc abis
Mi-ai spus sa suflu amintirea
Si m-ai lasat cu zavorul inchis.
Si mi-ai luat cu el si fericirea.

Mai trece-o zi, dar totul e la fel
Ceasul ticaie incontinuu asteptand
Ca tu macar sa te intorici in oricefel
Sa fi aici cu mine tot timpul luptand
Sa nu-mi mai fie viata-un trist pastel.

Dar nu mai are rost, tu ai plecat
Si intreaga suferinta ai amplificat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu