joi, 17 decembrie 2009

Haz, Umor, Ras...


Probabil ca va intrebati voi putinii cititori ai blogului meu daca o sa am si eu un post normal in care imi voi posta parerile despre o anumita zi, o anumita tema si nu as mai tot indruga prostii...
Astazi m-am gandit sa va explic ce inseamna pentru mine umorul(sin. hazul)
Am ajuns in acesti ani tampiti sa radem pur si simplu de stilul nostru de viata, o comedie nu mai e buna daca nu e cu sex (Idila cu dadaca mea, cea mai proasta comedie a anului dupa parerea mea) si injuraturi la tot pasul.
Am ajuns in acest ani handicapati sa radem unii de alti sub pretextul ca oamenii sunt foarte amuzanti. Vedem actori la televizor ce joaca rolul de tampiti pentru a primii si ei niste bani. Nimeni cu demnitate.
Umor din ziua de azi e umor american, nu mai spui o gluma buna in romana , toate au "dude","lol" si alte expresii folosite de toti oamenii inculti.
Cati dintre acesti oameni macar stiu de ce scriu lol si nu scriu "drmqrek" oare?
Iar acum cineva se baga si zice "Dăăăăă, este mult mai amuzant decat sa zici alte cuvinte, dăăăă"
Concluzia de azi: umorul nu exista decat in tampenia oamenilor.

PS:Sarbatorile vin, sarbatorile vin. Iarna e ca-n povesti, ce minunat e timpul sa iubesti, sarbatori fericite Coca-cola iti ureaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu